Al-Mundzir Al-Muntazhar

Birth Announcements

Adik Zuhayr is Coming Soon!
/center>

May 20, 2011

Bertiga!

Post sebelum ni countdown towards marriage
Dah terlebih pun.. hehe

Lama sangat dah tak menulis
So, nak sambung lah
Mana tau leh jadi bacaan ringan untuk anak cucu nanti kan

Post hari ni tentang 'hari tu berdua, hari ni bertiga =)'

Dah boleh faham kan?

Minggu ni dah masuk minggu ke-12
Ada insan kecil dalam rahimku
Perasaanya tak dapat nak digambarkan
Tapi ternyata sejak mengandung jadi lebih menghargai ibu sendiri

Terima Kasih Allah atas kurniaan yang tiada tara nilainya ni..

Everybody.. Say Salam to Tuan Z******!

Ya Allah...peliharalah anakku ini.

Moga beliau yang dinantikan ini bakal menjadi sinar dalam perjuangan ummah =) Ameen..

4 comments:

ank_ayah said...

Alhamdulillah.. tahniah utk akak. da brape mnggu tu? ;)

أم زهير محمد فضلي said...

12 minggu 2 hari suda =)

Alhamdulillah n thanks ye..

fiqhullughah said...

tahniah kak..mga2 akk tabah hadapi cabaran..sy doakan akk slamat lahirkan dan besarkan baby..nt sy leh dapat anak sdare baru..hehe

أم زهير محمد فضلي said...

fiqhullughah

thanks dik..doakan akak ye..