Al-Mundzir Al-Muntazhar

Birth Announcements

Adik Zuhayr is Coming Soon!
/center>

November 9, 2012

Sumber Inspirasi

Di hening subuh tadi, aku sedar.
Aku tak boleh terus cari punca kesalahan.
Aku tak boleh terus salahkan diri sendiri.

Mulai saat itu setiap detik sangat berharga.
Tak boleh dibazirkan.
Tiada lagi keluhan penat dan letih.
Tiada lagi keluhan berputus asa.
Tiada lagi keluhan kecewa.

Aku mesti belajar lebih lagi.
Korek ilmu sedalam-dalamnya.
Dapatkan maklumat daripada superfamilies yang dah berpengalaman.
Moga masih belum terlambat.

Nak jadi sekuat Puan Afidah Ayob, Puan Noina, Mama Sofea dan ramai lagi Supermamas yang hebat-hebat di luar sana. Mulai saat ini, supermamas ini dan anak-anak merekalah sumber inspirasi aku.

Buat Tuan Zuhayr,
Kamu dah cukup yakinkan Ummi bahawa kamu seorang pejuang cilik yang takkan pernah mengalah. Teruskan jadi sumber kekuatan Ummi. Jom kita fight sama-sama. Ummi pasti, masih ada harapan untuk kamu dan kita sekeluarga. Moga Allah berkati perjuangan kita.


Zuhayr & Ummi, together Forever!

No comments: