Al-Mundzir Al-Muntazhar

Birth Announcements

Adik Zuhayr is Coming Soon!
/center>

December 12, 2009

hai obat



zyrtec D - sume pun tau kan utk ape pil ni




patanol - elak keradangan mata yg disebabkan oleh allergik




avamys - elak "blocked" kt pangkal hidung yang leh membawa kepada sesak nafas


paling penting - Turbuhaler - memberi kelegaan cepat bila kna asthmatic attack. (Dr. kata lebih efektif berbanding inhaler)


Kesemua ubat ini akan diperlukan oleh UZ sepanjang hidup. Bukan menagih simpati, hanya sekadar peringatan buat pembaca: hargailah masa sihatmu.

11 comments:

As said...

bukankah zyrtec-D tak berkesan for you....

As said...

mintak hati unta ngan zati..for asma...

أم زهير said...

as...

at least zyrtec bg tdo..hehe

shakirah said...

mak aii..

nel-nel

banyaknya la ubat..
buhsan x?

doa nabi utk org sakit
"la ba'sa tohurun ensya Allah"
(hR tak ingat)

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

banyaknye ubat ko kene makan nael... ubat2 tu ko amik bile perlu je kan?? ke ko take everyday??

candlesky said...

Kesihatan itu umpama mahkota yg dipakai oleh setiap insan yang sihat dan hanya mampu dilihat oleh insan yang sakit~

Allah syg kamu=)

أم زهير said...

shakirah..

mana ade bosan..berjuang menjaga kesihatan nih..

tq 4 d du'a!

أم زهير said...

~cAhaYap3tUnjUk~...

ubat2 tu hari2 ar kna makan..abis kna amik lagi n begitula seterusnya..

weh..rindu ko ar..

أم زهير said...

candlesky...

Allah sayang kamu juga ^_^

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

seyes ke nael??? huhuhu~ siannye kawan aku... semoga kau tabah... make sure ko take notes any side effects yg timbul bile ko amik ubat2 tu k... ko pnah dptkan pape counselling dr pharmacist tak pasal ubat2 yg ko kne amik tu??

rindu ko gak... sokmo je ingat kat ko tp tgk dari jauh jer... =p
bile kite nak jumpe/hangout same2 weyh??? aku nak abis blaja dah ni... huhuhu~

أم زهير said...

~cAhaYap3tUnjUk~...

hehe..aku abis november ni..jom r ble2..aku ok jer