Al-Mundzir Al-Muntazhar

Birth Announcements

Adik Zuhayr is Coming Soon!
/center>

November 1, 2011

29 days VS 6 days

Apela punye tajuk post kali ni
Gara-gara kebosanan lepas menterjemah macam-macam


29 days to go?
Cuba tengok countdown kat sebelah kanan ni
Masa menunggu untuk jumpa Tuan Zuhayr dah dimulakan dengan '2'
Tak lama sangat dah
Dan disebabkan ramai sangat kawan2 sebaya yang bersalin paling kurang seminggu awal dari EDD
Jadi, nombor tu kemungkinan kurang lagi ^_^
Jadi makin tak sabar kan?


6 days to go?
Apa pulak lagi 6 hari ni?
Hehe ^_^
Lagi 6 hari je kena keje
Lepas tu cuti paaaanjaaang
Bolehlah nak mengemas rumah
Menyental lantai-lantai
Packing bagsss
Dan macam2 persediaan lain lagi


Apapun, moga semuanya berjalan dengan lancar. 
Kalau boleh, tak nak susahkan sesiapa ^_^

Tolong doakan, ya?

...............................

1 comment:

Anak Pendang Sekeluarga said...

mashallah,...menarik...coretanya